0 items
€ 0
Zoeken

Veelgestelde vragen

Contact & Openingstijden
Hoe neem ik contact met jullie op?

Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 21.00 uur. U kunt ons een e-mail sturen via ons contactformulier op onze website of naar klantenservice [ at ] dekbedovertrek.nl.

Wanneer zijn jullie telefonisch bereikbaar?

Van maandag t/m vrijdag zijn wij bereikbaar tussen 09.00 en 21.00 uur op +31(0)113 760034.

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1 - Producten bestellen
Heeft u een product gevonden? Klik dan op de knop ‘Toevoegen aan winkelwagen’.

Stap 2 – Winkelwagen
Kies het gewenste aantal artikelen of kies ‘Verder winkelen’ om nog een product toe te voegen aan de winkelwagen.

Stap 3 – Bestellen
Is uw bestelling compleet? Klik in de winkelwagen dan op de knop 'Afrekenen'.

Stap 4 - Gegevens invoeren
Voor het bezorgen van uw bestelling hebben we uw gegevens nodig. Vul deze hier in en klik op 'Volgende'.

Stap 5 - Betaal- en bezorgmethode
Kies of u uw bestelling wil laten bezorgen of af wil halen. Selecteer vervolgens de gewenste bezorg- of afhaalmethode van uw keuze. Klik bij twijfel op het informatie icoontje achter de methode.

Stap 6 - Bestelling bevestigen
Accepteer de algemene voorwaarden en klik op 'Afrekenen'. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

Bij Dekbedovertrek.nl staat veilig en betrouwbaar online winkelen hoog in het vaandel. Heeft u nog vragen? Wij staan u graag te woord!

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+31(0)113 760034
Is mijn artikel of maat beschikbaar?

Per artikel wordt in de webshop een voorraadstatus weergegeven. Er zijn vier verschillende statussen: groen, blauw, oranje en rood. De groene status betekent dat het product uit voorraad leverbaar is en direct geleverd kan worden. Blauw wil zeggen dat het product tijdelijk niet leverbaar is en in bestelling is bij de leverancier. Een oranje status houdt in dat het product niet voorradig is en besteld moet worden bij de leverancier. Ter indicatie wordt bij blauw en oranje een verwachte leverdatum aangegeven. De rode status betekent dat het product definitief uitverkocht en niet meer te verkrijgen is.

Let op: de voorraadstatussen verschillen per product per maat en kleur.

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+31(0)113 760034
Mijn bestelling is deels niet op voorraad. Wat nu?

Uw bestelling wordt pas verzonden wanneer alle producten voorradig zijn. Wilt u het gedeelte dat wel uit voorraad leverbaar is eerder ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+31(0)113 760034
Ik heb besteld maar wil mijn order wijzigen. Hoe doe ik dat?

Heeft u een fout gemaakt in uw order? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om indien mogelijk de order nog aan te passen.

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+31(0)113 760034
Betalen
Welke betaalmethodes zijn er?

Bij bezorging en afhalen op een Postkantoor of Kiala-punt zijn er drie betaalmethodes mogelijk: 
- iDEAL betaling
- achteraf betalen
- bankbetaling

Wanneer u uw product bij ons magazijn in Kapelle af komt halen heeft u twee mogelijkheden:
- iDEAL betaling
- contant/pinnen bij afhalen

iDEAL betaling
U betaalt direct veilig met uw bank.

Achteraf betalen
Bij uw bestelling krijgt u een factuur die binnen 14 dagen dient te worden voldaan. Voor achteraf betalen wordt € 1,95 administratiekosten in rekening gebracht. Het maximale bestelbedrag is € 750,-.

Bankbetaling
U maakt na bevestiging van uw bestelling het totaalbedrag over naar onze bankrekening. Na ontvangst van uw betaling versturen wij de producten. Het duurt gemiddeld 1 á 2 werkdagen voor de betaling is verwerkt, afhankelijk van uw eigen bank. Onze gegevens:
IBAN: NL92ABNA0555445445
BIC: ABNAL2A

Het is niet meer mogelijk onder rembours aan de deur te betalen.

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+31(0)113 760034
Waarom kan ik niet achteraf betalen?

Als u kiest voor de optie achteraf betalen wordt er een kredietcheck uitgevoerd. Deze check wordt niet door ons gedaan, maar geven wij vanwege privacygevoelige informatie uit handen aan een extern incassobureau. Dit bureau oordeelt of uw aanvraag tot achteraf betalen wordt gehonoreerd. Wij hebben geen inzage in uw vertrouwelijke gegevens en geen invloed op de uitkomst van de controle. Wanneer u inzage in de kredietcheck wenst kunt u contact opnemen met incassobureau Focum, via 088-7306555 of www.focum.nl.

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+31(0)113 760034
Verzenden & Bezorging
Welke bezorgopties zijn er?

Standaardlevering PostNL

Uw bestelling wordt, met uitzondering van bestellingen gedaan op zaterdag, standaard de volgende dag tussen 08.00 en 20.00 uur geleverd. Dit geldt alleen voor bestellingen die uit voorraad leverbaar zijn.

Kies een latere bezorgdag PostNL

Komt de dag na uw bestelling niet uit als bezorgdag? Dan kunt u voor een andere dag kiezen. Uw pakket wordt dan tussen 08.00 en 20.00 uur geleverd.

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+31(0)113 760034
Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling boven de € 50 in Nederland nemen wij de verzendkosten van € 3,95 euro voor onze rekening. In het buitenland kunnen de verzendkosten hoger liggen, ongeacht het orderbedrag. De verzendkosten voor het buitenland zijn:

België – € 3,95
Duitsland – € 6,95
Luxemburg – € 9,95
Frankrijk – € 12,95
Spanje – € 17,95

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+31(0)113 760034
Wanneer wordt mijn product geleverd?

Op iedere productpagina (en in uw winkelwagen) staat de voorraadstatus van het product. Er zijn een aantal mogelijkheden:

Groen
Het product is uit voorraad leverbaar. Afhankelijk van de keuze van uw bezorgoptie zal het product de volgende dag of een dag van uw keuze bezorgd worden.

Blauw
Het product is tijdelijk niet leverbaar en is in bestelling bij onze leverancier. Bij de status wordt indien mogelijk een indicatie over de levertijd aangegeven.

Oranje
Het product is niet uit voorraad leverbaar en moet besteld worden bij de leverancier. Bij de status wordt een indicatie over de levertijd aangegeven.

Rood
Het product is uitverkocht en niet meer leverbaar.

Let op: deze statussen verschillen per overtrek per maat en kleur en zijn afhankelijk van uw betaalwijze. Kiest u voor bankbetaling, dan wordt uw bestelling uitgeleverd zodra het totaalbedrag is ontvangen. De verwerking bij de bank kan 1 á 2 dagen duren.

Dekbedovertrekl.nl houdt u, wanneer u een product besteld heeft dat niet uit voorraad leverbaar is, nauwkeurig op de hoogte over de levertijd. 

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+31(0)113 760034
Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, dat kan. Zodra uw producten zijn ingepakt in ons magazijn ontvangt u per mail een track & trace code. Deze is uiterlijk de volgende ochtend actief. 

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+31(0)113 760034
Hoe worden producten verstuurd?

De producten worden verpakt in een milieuvriendelijke verzendzak of, bij grote leveringen, in een doos. 

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+31(0)113 760034
Toon meer vragen
Garantie & Retouren
Mijn product bevat bij ontvangst een (productie)fout, hoe kan ik dit retourneren?

U kunt uw producten binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Dit is te allen tijde gratis. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hier niet toe verplicht. Op het moment dat u heeft aangegeven uw aankoop te willen retourneren heeft u 14 dagen om het product terug te sturen. Gebruik hiervoor het retourformulier, of stuur het pakket direct naar onderstaand antwoordnummer.

De te retourneren artikelen dienen redelijkerwijs worden verstuurd. Verpak deze in stevig papier, plastic draagtas of in een doos. Indien reeds voldaan wordt het totaalbedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending, van de geretourneerde producten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding. Wanneer u slechts een deel van de bestelling retourneert worden de verzendkosten van de heenzending niet vergoed.

Over uw aankoop is de wettelijke garantie van kracht. Dat houdt in dat u naar redelijkheid mag beoordelen of het product naar wens is. U mag producten uit de verpakking halen en bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen. Wij raden u aan bij retourzendingen het verzendbewijs te bewaren.

Antwoordnummer 6384
4400 WK Kapelle
Nederland

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+31(0)113 760034
Mijn ontvangen product is niet naar wens. Wat nu?

U kunt uw producten binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Dit is te allen tijde gratis. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hier niet toe verplicht. Op het moment dat u heeft aangegeven uw aankoop te willen retourneren heeft u 14 dagen om het product terug te sturen. Gebruik hiervoor het retourformulier, of stuur het pakket direct naar onderstaand antwoordnummer. 

Gebruik bij omruilen het retourformulier en geef daarop aan voor welk product u uw aankoop wilt ruilen. Let op: houd bij omruilen rekening met enkele dagen verwerkingstijd. Heeft u het nieuwe product snel nodig? Bestel deze dan zelf en stuur uw originele aankoop retour.

Uw product retourneren is te allen tijde gratis. Gebruik hiervoor bij voorkeur het retourformulier, waarop u aan kunt geven wat de reden voor retour is, of stuur het pakket direct naar onderstaand antwoordnummer. De te retourneren artikelen dienen redelijkerwijs worden verstuurd. Verpak deze in stevig papier, plastic draagtas of in een doos. Indien reeds voldaan wordt het totaalbedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending, van de geretourneerde producten zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding. Wanneer u slechts een deel van de bestelling retourneert worden de verzendkosten van de heenzending niet vergoed.

Over uw aankoop is de wettelijke garantie van kracht. Dat houdt in dat u naar redelijkheid mag beoordelen of het product naar wens is. U mag producten uit de verpakking halen en bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik dat verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van de goederen vast te stellen. Wij raden u aan bij retourzendingen het verzendbewijs te bewaren.

Antwoordnummer 6384
4400 WK Kapelle
Nederland

Antwoord niet gevonden?
telefoon
+31(0)113 760034
Klachten
Hoe dien ik een klacht in?

U kunt per e-mail op klantenservice [ at ] dekbedovertrek.nl en telefonisch via +31(0)113 760034 een klacht indienen over een product of dienst. Uiterlijk binnen 14 dagen ontvangt u hierover een inhoudelijk antwoord, de praktijk leert dat dit op werkdagen binnen 24 uur het geval is. Wij staan bovendien onder toezicht van de Geschillencommissie Thuiswinkel, via www.sgc.nl kunt u uw klacht aan hen kenbaar maken. 

Tevens kunt u uw klacht/geschil voorleggen aande Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.


Characteristic
Veilig betalen
 

betaal voor- of achteraf eenvoudig met uw eigen bank

 
 
 
 
 
Characteristic
Betrouwbaar
 
 
 
 
 
 
 
Characteristic
Snelle levering
 

vóór 23.59 uur besteld,
morgen al bij u in huis!

 
 
 
 
 
Characteristic
Gratis verzending
 

bij bestelling vanaf 50 euro

 
 
 
 
 
Characteristic
Zichttermijn
 

gratis retourneren
binnen 30 dagen

 
 
 
 
 
Characteristic
Persoonlijke service
 

klantenservice@dekbedovertrek.nl
of bel 0113 760034
(werkdagen 09.00 tot 21.00 uur)

 
 
 
 
 
Uitgebreid zoeken
Artikelgroep
Maat
Kleur
Materiaal
Merk


 
Zoeken